Grde posledice ljubezni

Pozdravljeni, na mojem blogu. V krajšem času bom naredila objavo, kjer se bom predstavila, današnja objava pa bo govorila o šolskih zvezah oziroma ljubeznih. Na naši šoli je kar nekaj takšnih zvez, kako pa na vaših?
V veliko primerih se zveze ne obdržijo, nimam pojma zakaj, morda zaradi tega, ker se več ne preneseta. Najhujše je, če se fant in punca razideta zaradi varanja s strani enega in o tem želim danes govoriti.
SOMETHING I 
 LEARNED ABOUT PEOPLE... 
IF THEY DO IT ONCE, THEY WILL DO  IT AGAIN

Na začetku je v zvezi vse lepo. Punca ima končno fanta, ki si ga je želela, fant pa ima nekoga, s komer se lahko postavlja, da bi ljudje videli, kakšna faca je. Po kakšnem tednu že  nastopi prvi poljub, potem pa se  vse to še samo stopnjuje. Vse kaže na to, da bo ta zveza večna, da je nič ne more porušiti... Potem pa se zgodi to, da si fant ali punca začneta z ljudmi drugega spola dopisovati oziroma jim pisati malce neprimerna sporočila. Nekaj časa lahko tisti, ki to začne to še skriva, potem pa preprosto ne more več. V zvezi vse bolj začne pokati, na koncu pa punca ali fant, izve, kar mu je njegov partner prikrival in potem je preprosto konec zveze. Mislim, da je najhuje če si je partner pisal neprimerna sporočila z osebo, ki jo njegov partner pozna, saj je lahko s tem razpad zveze bolj boleč.

VIDEL SI BOLJŠO IN SI ME ZAPUSTIL.
TUDI JAZ SEM VIDELA BOLJŠEGA,
A SEM VSEENO VZTRAJALA S TABO, KER SEM TE LJUBILA.

Po razpadu zveze se  šele začne pravo trpljenje za osebo, ki je bila prevarana. V tem času je treba punci oziroma fantu čim bolj pomagati, se z njim pogovarjati, včasih je dovolj, če si tam in ji nudiš neko oporo. Nikakor ji v teh trenutkih ne smeš obrniti hrbta, saj s tem lahko dokažeš kakšen nesramnež si. Najhuje izmed vsega tega je, da se oseba, ki je bila prevarana na koncu počuti, kot da je ona kriva, da se je zveza končala. Nikoli, res nikoli ne bi moral kdo pomisliti na to, saj je kriv tisti, ki je začel z varanjem. Vprašanje, ki se ji pogosto poraja je, zakaj sem sploh začela zvezo, če bi se lahko izognila vsemu temu trpljenju. Odgovor: Zato, ker sem ga ljubila, on pa je očitno bil takšen idiot in tega ni opazil in cenil.
Vsi ljudje, ki ste že kdaj koga prevarali in to berete, prosim vas, da naslednjič, ko boste želeli vstopiti v zvezo z nekom pomislite, če boste spet storili to in osebo prevarali. Saj veste, vse se vrne.

Komentarji

Objavite komentar